Sparkie009
Smash Apprentice
shoe studeert in Eindhoven. Meer weet ik niet.
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Good for you!^^TelpeFion said:Heeeelp, ik zit vaaaast met naakte vrouwen!!
Het zit inmiddels vol, dus je kan je niet meer inschrijven. De bracket is gemaakt en binnenkort zullen we beginnen.Jeffz0r said:Schrijf je nu in voor -->Het grote SSBM cpu toernooi<-- op www.gamevillage.nl!![]()
ahhh k ik weet waar het is. ik laat een vriend van me dit strax ff lezen, je hoort wel of we meedoenKirby Squad said:buurthuis het forum in faunabuurt, almere buiten meld je aaaaan![]()
Ja en daar hoor ik dan weer bij ^^ msn = bellissimo_88@hotmail.comDutch_FoX said:Als iemand nog deelnemers nodig hebt voor een toernooi, ik en een paar vrienden zouden graag komen en al hellemaal als het omgeving rotterdam is :D en jah we weten wat wavedashe is xD iniedergeval msn = lukas_schollevaar@hotmail.com
Zodra er een atm4 aankomt kun je dat vinden in hetzelfde rijtje als waar deze thread stondDutch_FoX said:ATM4? :D waar kan je info daarover vinden over waar en wanneer enzo en kan je je daar gwn voor inschrijven..?
ahh man dat is jammerNGCXX said:Geen zorgen Dave, ATM4 komt nog wel![]()
Lol, Yoshi in Style, ik denk niet dat je hier veel resultaat zal boeken.