bornfidelity.com
Smash Master
Als we er lang genoeg mee doorgaan. Anyways. Over je sig, Fox is niet overrated :|
Welcome to Smashboards, the world's largest Super Smash Brothers community! Over 250,000 Smash Bros. fans from around the world have come to discuss these great games in over 19 million posts!
You are currently viewing our boards as a visitor. Click here to sign up right now and start on your path in the Smash community!
Voor mij is ie wel overrated.bornfidelity.com said:Als we er lang genoeg mee doorgaan. Anyways. Over je sig, Fox is niet overrated :|
Omdat iedereen denkt dat ik m minder goed vind....dus als ik ze own is het alleen maar beterbornfidelity.com said:Dus je vindt je main minder goed dan iedereen denkt. Waarom is het dan nog je main? >_>
Ahum, op elk forum zijn wel wat n00bs te vinden. Maar al met al is NGF zeker een goed forum hoor >_>bornfidelity.com said:NGF IS FOR N00000BSSSS
Moest er even uit
Maar goat en dave doen het dus t best. Nee ok![]()
Lol, moet jij zeggen zonder toernooi ervaringbornfidelity.com said:NGF IS FOR N00000BSSSS
Moest er even uit
Mjaa geen toernooi ervaring, maar wel genoeg NGF ervaring om te weten dat t voor n00bs isivootjes(nr18) said:Lol, moet jij zeggen zonder toernooi ervaring![]()
Moest er even uit
UUhm, naast goat en dave doen ik en utto het ook nog wel vrij goed hoor(zeker aangezien ik het dave supermoeilijk had gemaakt
)
Hm, neem een voorbeeld aan andere Tourney-topics, dan weet je zeker dat je niks gemist hebt (da's vervelend namelijk ^_^).ragnar0ck said:ok dan maak ik strax wel een topic aan ff bedenken wat ik er in ga zetten XD
Wow couldn't agree more! :DKirby Squad said:de beste 10 op dit moment zijn denk ik
Ek
Helios
Remen
Kirby Squad
Marc
GOAT (Pikapower)
Reffie
Utto
MrSilver
Nihonjin
Noobs moeten t ergens leren en er zijn genoeg mensen die van NGF die veel bter zijn geworden.bornfidelity.com said:NGF IS FOR N00000BSSSS
Moest er even uit
FallenAngelII said:My tourney thread has more pages than your threads! Muahahahahaha!